דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חבילות סקי בחול 

מאת    [ 15/02/2010 ]

מילים במאמר: 729   [ נצפה 2946 פעמים ]

חבילות סקי

 

יש לנו הכל כאן בישראל: מדבר קסום עם נופים מרהיבים, גולן וגליל שנותנים תחושה של אירופה, הבירה הקסומה ירושלים ומרכז הארץ העירוני והמפותח. רק דבר אחד חסר פה - שלג. ובגלל שהשלג בחרמון הוא משהו שמחזיק מים רק כמה שבועות בשנה, תצטרכו להזמין חבילות סקי בחו"ל. ולמקרה שחשבתם אחרת, אין יותר טוב מזה.

 

תתחילו לארוז חבילות סקי

 

עוד לפני שתתפנו לארוז תיקים, כדאי שתשבו ברוגע ותאתרו אתרי סקי מומלצים. הפופולאריות ביותר הן כמובן חופשות סקי באירופה. מרכז אירופה ומערבה מלאים באתרי סקי מרהיבים ומשוכללים ביותר, אם אלו המוכרים יותר כמו אלו באוסטריה, גרמניה ואיטליה או אלו שבוודאי שמעתם עליהם פחות כמו רומניה, בולגריה ואפילו טורקיה.

 

זה לא הסוף. תוכלו להזמין חבילות סקי גם לצפון אמריקה – קנדה וארצות הברית למשל, לדרום אמריקה – בהרי האינדים שבארגנטינה וצ'ילה או אפילו ברוסיה ואוקראינה, שתי מדינות שחייבים להיות בהן אתרי סקי.

 

באילו עונות מומלץ לרכוש חבילות סקי?

 

התשובה הזו משתנה כמובן לפי האזור שבו אתם מתכננים לעשות סקי. כמובן שיש מקומות בהם השלג קיים תמיד, גם בקיץ, אבל באופן כללי אלו העונות המומלצות לסקי בכל מקום:

 

·         אירופה: מתחילת החורף ולאורך האביב האירופאים, כלומר בין סוף אוקטובר למאי. כמובן שאמצע החורף, לאחר חג המולד זו עונת השיא, אז ההרים מכוסים בשלג.

·         צפון אמריקה: פחות או יותר כמו באירופה.

·         דרום אמריקה: בדיוק ההיפך- העונה באמריקה הדרומית מתחילה ביוני ומסתיימת באוקטובר. יופי של פיתרון למי שרוצה לעשות סקי כל השנה.

 

ישנם מקומות בהם החורף קשה במיוחד ולכן מומלץ להזמין חבילות סקי לחודשי האביב. זה נכון לגבי אתרים בקנדה ורוסיה לדוגמא, בשל המיקום שלהן, בצפון הכדור. בכל מקרה, בררו היטב על אתרי סקי ועל התקופות המומלצות בהם, כדי שתיהנו כמה שיותר.

 

עלות חבילות סקי

 

העלות של כל הסיפור, בין אם זה חבילות סקי באיטליה, צ'ילה או יפן, תלוייה בכמה גורמים, ביניהם כמובן מרחק הטיסה ועלות הכרטיס. חבילת סקי ממוצעת תעלה קצת יותר מאלף דולרים, אך המחיר יעלה אם תקנו בעצמכם את הציוד. הדבר נכון גם לגבי התקופה שבה תבחרו לצאת לחופשה, כשיציאה בתאריך מבוקש מאוד תעלה את המחיר.

 

ומה כוללות חבילות סקי?

 

אנחנו שמחים לראות שאתם ערניים: אכן, חבילות סקי נקראות כך משום שהן כוללות עוד כמה דברים מעבר לסקי עצמו. כל חבילת סקי בסיסית מביאה לכם את הטיסה, ההגעה למקום האירוח (שנמצא בדרך כלל בסמוך או בתוך אתר הסקי עצמו) או עלות רכב שכור במקרים אחרים וסקי פס. חלק מהחבילות כוללות גם ארוחות ומדריך צמוד.

 

וקצת על ציוד סקי...

 

אכן, אם אתם רוצים לגלוש, אתם זקוקים גם לציוד מתאים. ישנן שתי דרכים להשגת ציוד סקי: האחת היא לקנות את הציוד וליהנות מכך שהוא יהיה איתך תמיד והשנייה היא לשכור את האביזרים באתרי סקי. אמנם תצטרך להחזיר את הכל בתום החופשה, אבל לא תוציא כסף רב על רכישתו.

 

ציוד סקי בסיסי כולל שני מגלשיים, נעליים מיוחדות שמתחברות אל כל אחד מהם ושני מוטות, אחד לכל יד. יש כמובן אביזרים נלווים כמו משקפי מגן מיוחדות, קסדות וחליפות אטומות למים וכן ציוד לגלישת סנובורד (קרש גלישה). הכל מחכה לכם, רק הזמינו חבילות סקי וצאו לדרך.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב